Clearly of Sweden - Chalmers Teknikpark - 031 69 01 00
Kjøpsbetingelser - Clearly of Sweden - Organisasjonsnummer: 556660-5688
1. Generelt
Hos Clearly of Sweden er det gratis frakt i Scandinavia. Norsk moms og toll kommer till.
Clearly of Sweden AB selger tappevannsfiltreringssystemer under merket Clearly of Sweden via Internett til privatpersoner og selskaper. Fullført ordre betyr at du godtar kjøpsbetingelsene våre. Forbeholder seg helt klart retten til å endre priser på nettstedet og andre publikasjoner uten forhåndsvarsel.
2. Bestill
Clearly´s produkter bestilles her i vår nettbutikk på www.clearlyofsweden.se. Hvis du får problemer, er du velkommen til å sende oss en e-post, så hjelper vi deg. En bestilling via Internett fullføres når du har mottatt en ordrebekreftelse fra oss. Vi garanterer imidlertid ikke at vi alltid kan levere alle produktene du bestilte på nettbutikken til den utsatte leveringsdatoen.
3. Leveringstid
Normal leveringstid er 3-5 virkedager fra bestillingsdagen. Hvis du bestiller et produkt som midlertidig er utsolgt, vil hele ordren noteres inntil full levering kan skje. Kontakt kundeservice på 031-69 01 00 for delvis levering. Vi reserverer oss for endelig salg.
4. Bekreftelse
Så snart vi mottar bestillingen din, sender vi deg en bekreftelsesmail med informasjon om bestillingen din. Det er bra hvis du lagrer ordrebekreftelsen å ha for hånden i tilfelle kontakt med Clearly Support Chalmers Teknikpark (tlf. 031-69 01 00).
5. Betalingsalternativer
Klarna Check Out, kan du velge å handle på kredittkort, faktura, delbetaling eller direkte bankbetaling. Du velger det som passer deg best, enkelt og greit. Så snart kjøpet er registrert etter at du har lagt en vare i handlekurven, kan du velge hvilken betalingsmåte du ønsker. faktura, delbetaling, kortbetaling, direkte bankbetaling). Norsk moms og toll kommer till. Har du spørsmål, er du selvfølgelig velkommen til å kontakte Clearly Support Chalmers Teknikpark 031 69 01 00.
6. Frakt
Hos oss er det gratis når du handler inom Norden.
7. Transport
Hvis varene er skadet eller mistet under transport, er Clearly ansvarlig for betaling. Du må imidlertid varsle vår kundeservice innen 14 dager. Hvis varen er skadet eller mistet når du returnerer den, er du ansvarlig for betaling. For uavklarte forsendelser belaster vi kjøperen alle kostnader påløpt i forbindelse med slik retur (administrasjon, logistikk, levering) på 299 SEK. Betaling må skje med betalingskort innen 14 dager fra fakturadato. Hvis du har spørsmål, kan du kontakte Clearlys kundeservice på tlf. 031-69 01 00
8. Endring av ordrer
Du har muligheten til å endre bestillingen din gratis inntil pakken er pakket til Clearlys kundeservice. Deretter kan ikke endringer gjøres. Hvis en kunde av en eller annen grunn ikke klarer å hente en pakke med varer, belastes vi den faktiske fraktkostnaden til kunden så vel som returfrakt. Et ubetalt ekspedisjonsgebyr belastes også for uleverte varer. Fraktbetingelsene våre gjelder ikke for pakker som ikke er pakket. Vi vil derfor belaste forsendelsesprisene vi blir belastet for pakken din og ikke bare den subsidierte kundefrakten. For pakker uten pakke belaster vi for tiden 299 kr. Ukravede pakker dekkes ikke av angreretten eller 14 dagers returrett i henhold til anbefalingene fra det svenske forbrukerbyrået.
9. Lagvalg
Tvister under disse vilkårene skal avgjøres etter svensk lov. Clearly of Sweden AB følger de svenske forbrukerbyråens anbefalinger.
Returer
1. Angrerett
Du har rett til å returnere bestilte mangelfulle varer. Varsel om dette må gis umiddelbart etter mottak av varene, men senest innen 14 dager etter levering. Gi oss beskjed på e-post tillinfo@clearlyofsweden.se Meldingen skal inneholde følgende informasjon:
1. ordrenummer.
2. Fakturanummer.
3. tittelen på produktene du vil returnere.
De returnerte varene må være i ubrukt og uskadet tilstand i originalemballasje. (Forsegling eller beskyttende plast må ikke ødelegges). Returner varen sammen med fakturaen (eller en kopi av den, foran og bak). Ikke glem å fylle ut årsaken til retur på fakturaen. Du må selv betale for returforsendelsen.
Hvis du har spørsmål, kan du kontakte Klart kundeservice på tlf. 031-69 01 00
2. Klager og returer
Vi garanterer at varene du bestilte er feilfrie ved levering. Skulle du motta et mangelfullt eller feil levert produkt, bør du kontakte kundeservice så snart som mulig, men senest 14 dager. Vi mottar feilrapporten og sender deg en forhåndsstemplet returetikett. Send varen tilbake i tilstanden det var ledsaget av en skade- eller feilrapport, slik at du får henholdsvis et feilfritt produkt og riktig produkt. Den feilleverte varen må være i ubrukt og uskadet tilstand i originalemballasje. (Forsegling eller beskyttende plast må ikke ødelegges). Eventuelle transportskader som skyldes mangelfull emballasje belastes kunden. Returner varen sammen med fakturaen (eller en kopi av den, både foran og bak). Fyll ut årsaken til retur på fakturaen.
MERK! Før du returnerer en mangelfull / mangelfull gjenstand, må du kontakte Klart kundeservice for å få klagen godkjent og returforsendelsen betalt.
Ansvaret for feil i det bestilte produktet er begrenset til det som er angitt her. Kontroller / tester innsendte elementer tydelig i henhold til feilbeskrivelsen, og det er derfor det er viktig at feilbeskrivelsen er så omfattende som mulig. Hvis varen etter testen bedømmes feilfri, blir du belastet et gebyr på 299 SEK for å dekke Clearlys kostnader for returen. Hvis varene / produktene tydelig anser som feilfrie, blir forsendelsen bare returnert på forespørsel fra kunden. I dette tilfellet belastes en ny fraktkostnad. Anerkjenner tydeligvis ikke noe ansvar for skader forårsaket av feil installasjon av produktet. I tilfelle usikkerhet, bør installasjonen utføres av en spesialist. Kontakt forsikringsselskapet ditt om reglene som gjelder for dem under denne installasjonen.
Hvis du har spørsmål, kan du kontakte Clearlys kundeservice. Clearly of Sweden AB følger de svenske forbrukerbyråens anbefalinger.
Tilbake til: Clearly of Sweden - LM Logistic Gamlebyvägen 1, 523 62 Vegby
Clearly of Sweden - Chalmers Teknikpark